As inscrições do Prêmio Odair Firmino de Solidariedade foram prorrogadas até o dia 30 de agosto. Инициативата има за цел да предостави възможност за участие на групи от които не са имали време за включване в началния период,,pt,За да се абонирате,,pt,Необходимо е да попълните на разположение он-лайн формуляр и го изпратете на е-мейл,,pt,С темата на продоволствената независимост и солидарност,,pt,наградата,,pt,тази година,,pt,иска да популяризира предложения размисъл и дискусии,,pt,за преодоляване на крайната бедност и социалното неравенство,,pt,Три експерименти ще бъдат наградени и ще получат R $,,pt,Odair награда Firmino признава организации усилия,,pt,образувания,,es,сдружения и местни групи, борещи се за защита и подобряване на инициатива life.The е насочена за групи,,pt,Съобщение Каритас Бразилия,,pt. Para se inscrever, é preciso preencher uma ficha disponível on-line e enviar para o e-mail: caritas@caritas.org.br.