As inscrições do Prêmio Odair Firmino de Solidariedade foram prorrogadas até o dia 30 de agosto. Initiativet har til formål at give mulighed for deltagelse af grupper, der havde ikke tid til at indgå i den indledende periode,,pt,For at abonnere,,pt,Du skal udfylde en ledig online-formularen og send til e-mail,,pt,Med temaet fødevaresuverænitet og solidaritet,,pt,prisen,,pt,i år,,pt,ønsker at fremme forslag refleksion og debat,,pt,overvinde ekstrem fattigdom og social ulighed,,pt,Tre eksperimenter vil blive tildelt og vil modtage R $,,pt,tusinde,,es,først placeret,,pt,andenpladsen,,pt,e R $,,en,tredjepladsen,,pt,Odair Firmino Award anerkender organisationer indsats,,pt,enheder,,es,foreninger og græsrødder grupper, der kæmper i forsvaret og forbedring af life.The initiativ er gearet til grupper,,pt. Para se inscrever, é preciso preencher uma ficha disponível on-line e enviar para o e-mail: caritas@caritas.org.br.

Kommunikation Caritas Brasilien,pt / Secretariado Nacional