As inscrições do Prêmio Odair Firmino de Solidariedade foram prorrogadas até o dia 30 de agosto. Ekimen honen helburua aukera eskaintzea parte-hartzea talde denborarik ez zuten hasierako aldian sartzeko arabera,,pt,harpidetu,,pt,on-line formulario erabilgarri bat bete eta e-mail bidali behar duzu,,pt,elikadura subiranotasuna eta elkartasun gaiarekin,,pt,desberdintasun sozialak alternatibak,,pt,aurten,,pt,hausnarketa eta eztabaida proposamenak sustatu nahi du,,pt,muturreko pobrezia eta gizarte desberdintasunak gainditzeko,,pt,Hiru esperimentu emango dira eta R $ jasoko,,pt,Odair Firmino saria aitortzen erakundeek ahaleginak,,pt,entitateak,,es,elkarte eta Grassroots talde defentsa eta life.The ekimena hobetzea ere borrokan ari da taldeei zuzenduta,,pt,Komunikazioa Caritas Brasilen,,pt. Para se inscrever, é preciso preencher uma ficha disponível on-line e enviar para o e-mail: caritas@caritas.org.br.