As inscrições do Prêmio Odair Firmino de Solidariedade foram prorrogadas até o dia 30 de agosto. היוזמה שואפת לתת הזדמנות להשתתפות ידי קבוצות שאין להם זמן להכללה בתקופה הראשונית,,pt,כדי להירשם,,pt,אתה צריך למלא טופס on-line זמין ולשלוח דואר אלקטרוני,,pt,עם הנושא של ריבונות מזון סולידריות,,pt,חלופות פערים חברתיים,,pt,את הפרס,,pt,השנה,,pt,רוצה לקדם הצעות התבוננות ודיון,,pt,להתגבר עוני קיצוני ואי-שוויון חברתי,,pt,שלושה ניסויים יוענקו ויקבלו R $,,pt,Odair Firmino פרס מכיר את מאמצי ארגונים,,pt,ישויות,,es,עמותות וקבוצות עממיות לחימת הגנה ושיפור יוזמת life.The מיועדות לקבוצות,,pt,תקשורת קריטאס ברזיל,,pt. Para se inscrever, é preciso preencher uma ficha disponível on-line e enviar para o e-mail: caritas@caritas.org.br.