Registracije nagrado Odair Firmino Solidarnost je bilo podaljšano do,,pt,avgust,,es,Namen pobude je zagotoviti priložnost za sodelovanje skupin,,pt,Četrta izdaja nagrade Odair Firmino solidarnost,,pt,brazilskega Karitas spodbuja,,pt,Tema je hrane suverenost in solidarnost,,pt,In nagrada bo dan,,pt,Nagrada III Zmagovalec Odair Firmino Solidarnost bodo razkrili v petek,,pt,Podelitev nagrad bo potekala naslednji petek,,pt,v Brasilii,,pt,DF,,en,od 19h,,pt,Nacionalna konferenca škofov v Braziliji,,pt,Spoznajte finaliste eksperimentov III nagrado Odair Firmino Solidarnost,,pt,Podelitev nagrade III Odair Firmino solidarnost pride naslednji teden,,pt 30 de agosto. A iniciativa busca dar oportunidade de participação a grupos que não tiveram tempo hábil para a inscrição no período inicial. Para se inscrever, é preciso preencher uma ficha disponível on-line e enviar para o e-mail: caritas@caritas.org.br.