As inscrições do Prêmio Odair Firmino de Solidariedade foram prorrogadas até o dia 30 de agosto. پہل گروپوں ابتدائی عرصے میں شمولیت کے لئے وقت نہیں تھا جنہوں نے شرکت کے لئے موقع فراہم کرنے کی کوشش,,pt,سبسکرائب کرنے کے لئے,,pt,تم ایک دستیاب آن لائن فارم بھرنے اور ای میل کرنے کے لئے بھیجنے کی ضرورت,,pt,خوراک خودمختاری اور یکجہتی کے موضوع کے ساتھ,,pt,سماجی عدم مساوات کا متبادل,,pt,انعام,,pt,اس سال,,pt,فکر اور بحث تجاویز کو فروغ دینے کے لئے چاہتا ہے,,pt,کی انتہائی غربت اور سماجی عدم مساوات پر قابو پانے,,pt,تین تجربات سے نوازا جائے گا اور R $ وصول کریں گے,,pt,Odair Firmino ایوارڈ تنظیموں کی کوششوں کو تسلیم کرتی ہے,,pt,اداروں,,es,انجمنوں اور عوام کی سطح گروپوں دفاع اور life.The پہل کی بہتری میں لڑنے والے گروہوں کے لئے تیزی لائی ہے,,pt,مواصلات Caritas برازیل,,pt. Para se inscrever, é preciso preencher uma ficha disponível on-line e enviar para o e-mail: caritas@caritas.org.br.